Първата българска социална мрежа за сервизи е факт от началото на месец април тази година. Тя може да бъде открита на адрес www.fixme.bg и цели да покаже най-близкия и надежден център за сервизни услуги, съобразявайки се с локацията на потребителя. Освен това предоставя възможност за обратна връзка, посочват от компанията.
Всички участници в мрежата имат възможността да оставят коментари и да дават оценка за сервизите, както и да предлагат нови категории такива.
Засега Fixme.bg дава информация и контакти за повече от 90 центъра, а по-голяма част от тях са за автомобили.
От компанията посочват, че са си поставили задачата да създадат мрежа, която не само да насочва потребителите до най-близките сервизи, но и да изгради карта на надеждните центрове в страната.
Вярвам, че давайки възможност на участниците в платформата да дават оценка и да оставят коментари относно обслужването в даден сервиз, ще отсеем надеждните сервизи в страната. По този начин потребителите сами ще изградят мрежа на доверие, а брандовете ще имат реална представа за обслужването в техните центрове“, коментира създателят на платформата Веселин Димитров.
Fixme.bg позволява на потребителите да публикуват безплатно сервиз, след като се регистрират. По този начин регистрираните могат свободно да разширяват мрежата от центрове.
До момента платформата има над 100 регистрирани потребители и информация за сервизи за автомобили, велосипеди, техника, дограма и бани. Сайтът разполага и с блог, на който ще могат да бъдат открити полезни съвети.
Fixme.bg предлага и мобилно приложение, така че услугите му са достъпни по всяко време и през мобилни устройства.