fallback

Резултатите на LinkedIn надминаха очакванията на Walll Street

Броят на абонатите на социалната мрежа е нараснал с близо една трета през последната година до 313 млн.

11:25 | 01.08.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Американската социална мрежа за професионални контакти LinkedIn отчете силен ръст през изминалото второ тримесечие на годината и надмина очакванията на Wall Street, в следствие на което в следборсовата търговия акциите ѝ поскъпнаха с почти 8%, предава Ройтерс.

За изтеклото в края на юни тримесечие LinkedIn отчита ръст на приходите от 47% на годишна база до 533,9 млн. долара, след като година по-рано те бяха в размер на 363,7 млн. долара. Въпреки това обаче компанията трябва да се задоволи със загуба от 1 млн. долара или 1 цент за акция, след като преди година отчете печалба от 3,7 млн. долара, или 3 цента за акция. 

Ако се изключат еднократните ефекти, LinkedIn успява да реализира нетна печалба от 51 цента на акция. Анализаторите бяха доста по-скромни в очакванията си и прогнозираха приходи от 512 млн. долара и нетна печалба от 39 цента на акция.

Броят на абонатите на LinkedIn вече минава 300 млн., като нарастването е с 32% до 313 млн. абоната.

Най-много приходи (60% от оборота) идват от подразделението за таланти - Talent Solutions. Тук приходите скачат с 49% до 322 млн. долара. В областта на маркетинга (Marketing Solutions) приходите скачат с 44% до 106 млн. долара. Бизнесът с премиум абонамента отчита ръст на приходите от също 44 на сто до 105 млн. долара.

Кариерният портал е инвестирал сериозна сума в предложенията за членове и клиенти, обяви главният изпълнителен директор Джеф Уейнър в централата на компанията в Маутин Вю, Калифорния. Linkedin е доразвила междувременно функционалността на своята платформа и навлиза на китайския пазар. 

Мобилната реклама е едно от новите предизвикателства за компанията. През миналата седмица тя обяви придобиването на бизнес маркетинг платформата Bizo за около 175 млн. долара – стъпка, с която LinkedIn сигнализира експанзията си в нови бизнеси.

Компанията също така пусна нов уебсайт за продавачи, наречен Sales Navigator, който използва данни на LinkedIn за намиране на потенциални клиенти.

За текущото трето тримесечие на 2014 г. LinkedIn Corp се стреми да постигне приходи в диапазона на 543-547 млн. долара, както и нетна печалба от 44 цента за акция. За годината бизнес мрежата очаква приходи между 2,14 и 2,15 млрд. долара, както и нетна печалба от 1,80 долара за акция. 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:34 | 09.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още