fallback

И Omnicom подписа двугодишен договор с Twitter

Сделката е за 239 млн. долара и ще предостави по-добри условия за партньорите на рекламната агенция

18:08 | 28.05.14 г.
Автор - снимка
Създател

След като през миналата година социалната микроблогинг платформа Twitter подписа споразумение със Starcom Media Vest Group (SMG), подразделение на един от най-големите играчи на американския рекламен пазар – Publicis, сега същия път пое и конкурентът на французите – Omnicom.  

Базираната в САЩ рекламна мрежа подписа договор за 239 млн. долара с Twitter, съобщава The Wall Street Journal. Партньорството ще се фокусира върху мобилните устройства и ще включва интеграция на агенциите от мрежата на Omnicom с борсата за реклама на Twitter MoPub, която социалната мрежа придоби през септември 2013 г. за 350 млн. долара в акции.

Партньорските агенции на Omnicom ще получат преференциални цени и гарантирани позиции за своите клиенти в социалната мрежа. Освен това Omnicom ще научава предварително и за новите рекламни формати и разработки на Twitter.

Подобни сделки се случват все по-често. Само преди седмица стана ясно, че френската Publicis подписа подобен договор със социалната мрежа Facebook. И двете компании не разкриват финансови данни за сключеното споразумение, но според материал на специализираното списание за реклама и маркетинг Adage Facebook ще получи за многогодишното сътрудничество около 500 млн. долара. Сред клиентите на агенциите в рамките на Publicis Groupe, сред които са Leo Burnett Wordwide, Saatchi & Saatchi и DigitasLBi., са Procter & Gamble, Verizon, Walmart и Coca-Cola.

Според Адам Бейн, директор на Twitter за международния бизнес, всяка от тези сделки е различна в зависимост от нуждите на агенцията.

„Условията винаги са различни и се основават на нуждите на рекламните агенции. Партньорството с Omnicom се базира върху техническата страна - това как рекламите ще достигат до мобилните потребители", коментира той пред WSJ.

Очаква се сделката да насърчи предоставянето на по-добри цени и таргетиране, твърди Джонатан Шааф, президент на дигиталното подразделение на Omnicom Media Group. По думите му мобилната реклама ще печели все по-голям дял от общия рекламен микс.

Към базирания в Ню Йорк Omnicom принадлежат агенциите BBDO Worldwide, DDB и TBWA.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:33 | 07.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още