Wall Street свиква с мисълта, че Twitter може да остане чисто нишова компания и няма да се превърне в следващия Facebook.
Във вторник акциите пропаднаха до ново дъно, въпреки че компанията отчете удвояване на продажбите за тримесечието. Загубата на Twitter се оказа по-ниска, отколкото се опасяваха анализаторите. В продължение на четири последователни тримесечия обаче компанията се бори срещу намаляващия брой нови клиенти, пише Wall Street Journal.
В следборсовата сесия акциите на Twitter се сринаха с над 11 процента, а този срив показва колко надценена е била компанията след нейното IPO през ноември. По онова време пазарът я оценяваше на 25 млрд. долара. Много инвеститори очакваха, че в крайна сметка Twitter ще изживее същия полет, както навремето и социалната мрежа Facebook, която само в САЩ се ползва от половината от населението, което е онлайн и се превърна в пример за привличане на мобилна реклама.