75% от съдържанието, публикувано от различните марки в социалната мрежа Facebook, са снимки. До този резултат достига анализ на Social Bakers, базиран на около 1,3 млн. постинга от около 30 000 страници на брандове във Facebook.
Само 10% от постингите представляват линкове, а 6% - съобщения за статуси. Видео маркетингът пък играе малка роля с дял от едва 4%.
Facebook е устроен така, че приоритетно да показва снимки на наши близки и приятели, с които се очаква най-много да комуникираме.
Отделно, именно публикациите на снимки привличат най-голяма аудитория и повишават показателите на дадена страница – посещения, импресии, както и харесвания, например. Целта на брандовете е да увеличат присъствието си в социалната медия като споделят точният тип текст, снимки или видеа.
Графиката ясно показва на какво най-много разчитат брандовете, въпреки че Facebook явно ограничава безплатния достъп до съдържанието им. Като правят така, Марк Зукърбърг и компания се опитват да притиснат брандовете да плащат повече за всеки елемент от съдържанието, което публикуват.