fallback

Пореден гаф на Ryanair взриви социалните мрежи

Майкъл О'Лиъри си навлече гнева на пътниците след опит за живо интервю в Twitter

18:44 | 22.10.13 г.
Автор - снимка
Редактор

Майкъл О'Лиъри, главният изпълнителен директор на най-голямата нискотарифна авиокомпания в Европа - Ryanair, направи поредния неуспешен опит да се „сближи“ с клиентите.

В продължение на години той се надсмиваше над оплакванията от грубо отношение към пътниците. Ексцентричният мениджър обаче не успя да промени образа си на грубиян и след като проведе живо интервю в Twitter. Идеята е била пътниците да задават въпроси на шефа на авиокомпанията, като се използва hashtag #GrillMOL. 

Очевидно обаче О'Лиъри не знаел, че неадекватният му отговор на едно от първите запитвания може да бъде видян от всеки. След като коментирал снимката на една дама, мениджърът вече е заклеймен и като „сексистко прасе“.

"Трябва да опитаме да елиминираме нещата, които ненужно ядосват хората", коментира О'Лиъри по време на годишното общо събрание на акционерите на компанията, след като няколко от тях изразиха опасения, че обслужването влияе лошо върху продажбите.

През септември от Ryanair отчетоха спад в цените на билетите и в обемите на резервациите за септември, октомври и ноември, като предупредиха, че може да не успеят да постигнат прогнозираните печалби от 570-600 млн. евро за годината.

Вижте подробностите във видеото на Bloomberg.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:43 | 08.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още