В опит да настигне конкурента си Twitter Facebook пусна нова функция, която да помага на медийните компании - „Истории за споделяне“. Тя все още е в тестов период, а целта е да се опрости начинът, по който медиите се ориентират какво да постват във Facebook. Те ще виждат кое е най-популярното и ще предприемат стъпки да придобие повече известност. Нововъведението е изненада за потребителите, защото многократно от компанията са казвали, че няма да навлизат в бизнеса с управление на информация. Facebook представи и друго ново предложение - видео рекламите ще могат да се гледат и в мобилното приложение на социалната мрежа. Това ще даде представа как ще изглежда съдържанието от приложенията. Например от Candy Crush използват често Facebook, за да се рекламира и да привлича нови потребители. Това ще им позволи да видят как точно се използва приложението. От доста време витаят слухове, че Социалната мрежа на Марк Зукърбърг се опитва да разшири видео рекламата, защото в крайна сметка там са големите пари и там може да се конкурира успешно с Twitter. Вижте подробности във видеото на Bloomberg!