Приходите на Facebook за първото тримесечие на годината надминаха прогнозите на Wall Street заради постъпленията от мобилна реклама на компанията, които продължават да нарастват, съобщи CNBC.
В периода януари-март социалната мрежа е реализирала нетна печалба в размер на 219 млн. долара, или 9 цента на акция, докато по същото време на миналата година печалбата беше 205 млн. долара, или 9 цента на акция.
Приходите на компанията са нараснали с 38% до 1,46 млрд. долара за тримесечието от 1,06 млрд. долара година по-рано. Инвеститорите очакваха приходите на Facebook да бъдат 1,44 млрд. долара.
Приходите от реклама през първите три месеца на годината са 1,25 млрд. долара, което е с 43% повече спрямо същия период на миналата година. Приходите от мобилна реклама съставляват около 30% от общите постъпления от реклама. За сравнение, през предходното тримесечие те бяха 23 на сто.
Разходите на компанията са се увеличили с 56% до 895 млн. долара, а оперативниуят марж се е свил от 46% до 39%. От социалната мрежа предупреждават, че разходите ще продължат да растат, тъй като компанията продължава да инвестира в продукти, инфраструктура и инженери.
Facebook отчита и ръст на потребителите през тримесечието. Ежедневно активните потребители през март са достигнали 665 млн. души, което е с 26 на сто повече спрямо третия месец на миналата година.