fallback

Офисите на WeWork са пълни почти колкото преди пандемията

Второто тримесечие обаче не е било розово за компанията, която се справя по-бавно от конкурентите си във възстановяването след COVID

14:47 | 05.08.22 г.

Снимка: Bloomberg LP

WeWork съобщи, че офисите ѝ са били пълни на 72% към края на второто тримесечие, което за първи път отговаря на заетостта преди пандемията от COVID-19 в края на 2019 г., предава Bloomberg.

Заетостта на офисите на WeWork - процентът на общо бюрата ѝ, които са отдадени под наем, намаля драматично в първата година на пандемията, когато много наематели отмениха наемните си договори и решиха да работят от вкъщи. Индикаторът отчете дъно от 46% година по-късно.

Компанията съобщи за обръщане на тенденциите, когато стана публична миналата година при сливане с компания тип „празен чек“. Сградите на WeWork бавно се запълват. Ръководството на компанията твърди, че повече клиенти са привлечени към гъвкавите офис площи, докато обмислят дългосрочните си имотни стратегии в нов свят на хибридна работа и работа от разстояние. Сега WeWrok има 62 хил. абонамента да програмата си All-Access, която позволява на клиенти да резервират площи за по-кратко време.

Извън темата за заетостта представянето през второто тримесечие не е било толкова розово. Базираният в Ню Йорк оператор на гъвкави офис площи е постигнал приходи от продажби на стойност 815 млн. долара, което е под средните очаквания на анализатори, участвали в допитване на Bloomberg, за 821 млн. долара. Книжата на компанията поевтиняха с 3,7% в четвъртък.

WeWork продължава да губи пари и намалява пропастта по-бавно от прогнозираното. За второто тримесечие компанията обяви нетна загуба от 635 млн. долара, докато анализаторите очакваха 479 млн. долара. Загубата ѝ през второто тримесечие е по-голяма, отколкото 504-те млн. долара през първото тримесечие.

Въпреки това компанията се стреми да овладее огромните си в миналото разходи. През първото тримесечие на 2021 г. WeWork загуби 2,1 млрд. долара след сътресенията заради продължаващата пандемия от COVID-19 и солената сума, която трябваше да изплати на съоснователя и бивш главен изпълнителен директор Адам Нойман.

Компанията се стреми също така да разшири софтуерните си предложения. През април тя съобщи, че ще започне да продава технологични инструменти, за да помогне на компаниите да управляват служителите си и физическите си площи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 06:35 | 14.09.22 г.
fallback