Богатите на традиции марки Karstadt и Kaufhof постепенно ще изчезнат от германските вътрешни градове през следващите няколко години, тъй като най-голямата германска верига универсални магазини Galeria Karstadt Kaufhof (GKK) иска да се рекламира сред клиентите си с ново лого под името Galeria.
„При откриването на клоновете на Showcase на 27 октомври логото ще бъде използвано официално за първи път. След това постепенно ще преобразуваме обектите в цяла Германия и в хода на това също ще ги оборудваме с новото лого", обяви изпълнителният директор Мигел Мюленбах, цитиран от DPA.
Новото лого, малко "g", заобиколено от три полукръга и надписа Galeria с главни букви, постепенно ще замени познатите имена Kaufhof и Karstadt, които в момента все още висят над универсалните магазини. Karstadt и Kaufhof сега са една компания, пише Мюленбах. „И ние искаме да покажем това с новото лого. И също така искаме да направим нашето пренареждане като Galeria 2.0 подчертано и силно видимо", подчерта изпълнителният директор.
Гигантът в универсалните магазини планира стратегически рестарт след предизвикателствата, породени от пандемията от коронавируса. Групата планира да похарчи около 600 млн. евро за преструктурирането през следващите три до четири години, от тях 400 млн. евро са предназначени за модернизацията на 131 универсални магазина. Най-малко 50 до 60 обекта трябва да бъдат изцяло преобразувани с парите, останалите - поне частично, обяви Мюленбах в интервю преди няколко седмици.
В бъдеще гигантът в търговията на дребно възнамерява да раздели обектите си на три различни категории: космополитни градски обекти къща, регионални „магнити“ и „местен форум“. Универсалните магазини във Франкфурт, Касел и Клеве ще служат като пилотни проекти.
„С регионални магнити като Касел целта е да се обогатят предложенията с услуги, стоки и преживявания, които са точно търсени там“, обясни Мюленбах. „Искаме да се превърнем в свързаното сърце на центъра на града - с концепции, които са точно съобразени с местното население“.