Сред четирите милиона обяви в Airbnb има една особено интересна - обиколка в централата на компанията в Сан Франциско, където можете да се разходите, докато служител на организацията ви разказва повече за мястото, пише Quartz.
Предложението, което за първи път се появи в сайта в края на 2017 г., е една от всичките 30 хил. обяви в секцията “Преживявания”, в която пътешествениците могат да си резервират обиколки с гид и други активности, водени от местни граждани.
Посетителите в офиса на Airnnb мога да изберат дневна или нощна обиколка с вечеря в кампуса. По пътя се спира до скулптурата с логото на Airbnb, покрай т.нар. “живи” стени от растения и всичко това е придружено от историята как двамата студенти, които са се затруднявали с плащането на наема си в Сан Франциско, са отворили хола си за непознати, които се нуждаят от настаняване. Освен това посетителите могат да научат повече за културата и философията на компанията в рамките обиколката, която трае час и половина.
В зависимост от това коя обиколка изберете, цената 24 или 25 долара, или горе-долу колкото билет за музей в САЩ. Всички събрани средства отиват в неправителствена организация. Филантропската нишка е част от наскоро стартирала социална кампания на Airbnb.
Компаниите от Силициевата долина рядко предлагат подобен тип обиколки. Но всяка година орди “технологични туристи” в Калифорния застават за снимка пред знака на Facebook с вдигнат палец до входа на централата в Менло Парк или в градината със скулпторите на Android на Google в Маунтин Вю.
Същевременно младите туристи все повече предпочитат преживяванията пред продуктите. Ето защо Airbnb е намерила начин да използва бранда във всеки аспект на работата си.