Наблюдава се световна тенденция за използване на социалните медии за предлагане и продажба на недвижими имоти. Основната причина за това е промяната на разбирането за социалните медии и резултатът е именно все повече публикувани обяви за недвижими имоти там, каза Франсоа Ганьон, президент на компанията за недвижими имоти ЕРА Европа, в ефира на Bloomberg TV Bulgaria.
“Използването на Instagram е по-скоро за по-луксозни имоти и повече от институции, посочи Ганьон.
Според него Facebook е най-използваната платформа, но и You Tube също е доста предпочитан, благодарение на възможността за споделяне на видеа.
"LinkedIn се използва предимно за връзка между професионалисти в бранша, лидерите и по-висшестоящите служители в сектора пък предпочитат да използват Twitter”, коментира експертът
Според него пазарите в Европа се развиват с добри темпове, но има леко намаление в сравнение с 2017 г.
“Има подобрение на пазарите на имоти в Европа, наблюдават се повече сключени сделки. Има намаление и на лихвените проценти при закупуване на имот, което също е добър знак”, коментира Ганьон.
Прогнозите му са, че може да се очаква леко увеличение в рамките на половин процент, което обаче няма да се отрази на пазара, но ще го усетят купувачи с по-малки възможности.
Вижте повече във видеото.