fallback

Hilton пуска два нови бранда

Веригата се прицелва в най-изисканата категория туристи с новите бутикови хотели, ще привлича и туристи, които разбират и ценят новите технологии

12:49 | 02.06.14 г.

Hilton Worldwide пуска нов бранд, с който се прицелва в най-изисканата категория туристи, съобщава FT.

Хотелският оператор планира да построи 4- и 5-звездни градски хотели под бранда Curio. Очакванията са, че новата марка ще допринесе „значително“ към финансовите резултати до няколко години.

Hilton се интересува от възможността да оперира бутикови хотели на зрелите пазари предимно в САЩ и Европа, коментира главният изпълнителен директор Крис Насета.

„Това са редки, уникални хотели, които имат собствено излъчване. В момента има огромно търсене на точно такива имоти“, допълва той.

Веригата планира по-късно тази година да пусне и бранд за туристите, които разбират и ценят новите технологии. По думите на Насета тези хотели ще са по-евтини и ще успеят да привлекат по-широка категория туристи в сравнение с конкурентите на компанията.

Експанзията на хотелския оператор обаче ще се осъществява предимно чрез франчайзинг и договори за управление, отколкото чрез придобиване на собственост. Досега са подписани договори с общо 5 хотела в САЩ, включително и с SLS Las Vegas. Очаква се Hilton да си осигурят още два договора – един в Доха и един в Дубай.

Според анализатори двата нови бранда ще запълнят „дупка“, която от дълго време е проблем за веригата.

Първият опит на компанията да пусне лайфстайл бранд през 2009 г. беше осуетен от Starwood Hotels & Resorts, които заведоха дело за корпоративен шпионаж срещу Hilton. Като част от споразумението Hilton се съгласиха да не пускат нов бранд на пазара до януари 2013 г.

Брандът W на Starwood, който излезе на пазара през 1998 г., бързо стана популярен сред младите туристи, които предпочитат бутикови хотели. Marriott International и InterContinental Hotel Group също създадоха свои собствени бутикови брандове.

Бутиковите хотели стават все по-популярни сред туристите, които търсят алтернативи на масовите хотелски вериги. В тази връзка операторите на хотели се опитват да се възползват от засиленото търсене на уникални преживявания от най-богатите туристи.

Обявяването на новия бранд Curio се случва 6 месеца след връщането на Hilton на пазарите. Компанията успя да набере 2,35 млрд. долара през декември 2013 г. Компанията за дялов капитал Blackstone държи 76% дял от веригата.

Компанията откри 9 хил. нови стаи през първите три месеца на годината. Печалбата за същия период достига 124 млн. долара в сравнение с 38 млн. долара за същия период през миналата година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:18 | 12.09.22 г.
fallback