Човекопотокът към моловете в Европа се е засилил през миналата година спрямо предходната, сочат данни на Международния съвет на търговските центрове (International Council of Shopping Centers – ICSC), цитирани от онлайн изданието property-magazine.eu.
През 2013 г. сравнимият човекопоток към общо 336 мола в Европа с обща площ над 13,2 млн. кв. мeтра, включени в проучването на организацията, е записал ръст от 2,1% на годишна база.
В Южна Европа, включително и Турция, е отчетен ръст от 8% на човекопотока в моловете през 2013 спрямо предходната година. В Северна Европа, в която влизат Норвегия, Швеция и Дания, е регистриран ръст от 2%.
По-слабо е било представянето на търговските центрове в Западна Европа. Човекопотокът в шопинг центровете там не е регистрирал промяна през миналата година.
Най-силен ръст на човекопотока се отчита в специализираните търговски центрове, аутлетите и ритейл парковете, отчитат още от организацията.