fallback

Обновеният мол Plovdiv Plaza отваря врати с площ от 35 хил. кв. м

След ремонта търговският център ще отвори врати през ноември

16:16 | 04.09.18 г.

Снимка: Arceland Group

Известната модна марка Zara ще има първия си магазин в Пловдив с площ от над 3700 кв. м в обновения търговски център Plovdiv Plaza, съобщават от компанията, която е собственик на мола.

И други марки, които също са част от групата Inditex, като Massimo Dutti, Pull and Bear, Stradivarius, Bershka, Oysho също ще бъдат представени в търговския център.

Plovdiv Plaza ще отвори врати през ноември с търговска площ от 35 хил. кв. м. Трите нива на търговския център ще включват магазини на водещи световни и български вериги.

В мола ще отвори врати и Център за поръчки на IKEA, който е трети за шведската верига у нас и ще разполага с площ от 2200 кв. м.

Веригата за търговия с дрехи, обувки и аксесоари H&M също ще присъства в обновения мол.

„Щастливи сме, че иновативният ни проект и редизайн на мола привлякоха водещ ритейлър като Inditex с дебют за пловдивския пазар, както и редица световни и български марки“, коментира Къртис Кауърд, управляващ съдружник във фонда за управление на активи Arceland Group, който е собственик на търговския център.

С отварянето на мола ще заработи и най-големият LED екран в България. Екранът, който ще се издига в атриума, ще бъде изграден по най-новите HD технологии и ще бъде с височина 16,3 м и площ от 175 кв. м. Той ще излъчва непрекъснато и безплатно специално разработени 3D клипове.

В сградата на Plovdiv Plaza ще бъде разположен и модерен офис център, който ще разполага с разгъната застроена площ от 12 хил. кв. м, самостоятелен вход с лоби и връзка с мола. Търговският център ще разполага също с три надземни паркоетажа с 1200 места, както и 50 външни паркоместа и 50 в подземен паркинг.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:28 | 13.09.22 г.
fallback