Компанията за бързооборотни стоки Пикадили обяви, че започва план за преструктутуриране, като предвижда да постави фокуса върху предлагането на стоки от висок клас. По този начин компанията цели да привлече по-платежоспособни клиенти от средния клас.
Веригата магазини Пикадили ще концентрира усилията си върху модернизиране и обновяване на магазините си предимно в София и във Варна и най-вече в големите търговски центрове. Това означава, че компанията ще концентрира усилията си върху по-малко на брой търговски обекти в опит да предложи качествена услуга.
Според Пикадили на служителите от закритите търговски обекти компанията ще предложи алтернативна работа в останалите магазини.
Част от стратегията за модернизиране е вече започналият ремонт на супермакрет Пикадили в Сити Център София. Предстоят ремонти и обновяване на интериора на търговските обекти в Сердика Център и Мол София. Вече успешено работещ е Пикадили Гурме в София Ринг Мол, който предлага нов тип интериор, продукти от висок клас за клиенти, търсещи вкусове и качество, което демонстрира визията за развитие на компанията.
Преди два месеца собствениците на Carrefour и Пикадили обявиха, че се отказват от сливането на двете търговски вериги. Обединението щеше да създаде верига от повече от 75 магазина в България с общ оборот от 452 млн. лева и над 3 хил. служители.