Sofia Ring Mall е на правилното място, затова рискът и инвестицията са оправдани, твърдят мениджърите на търговския център, който ще бъде открит след няколко дни - на 6 ноември. Магазинът е точно до ИКЕА, от която направо се влиза на едно от нивата на мола.
„Новият търговски център е част от по-голям проект, който включва мола, ИКЕА, жилищна и паркова зона“, заяви Никос Ксеталис, главен мениджър на Sofia Ring Mall.
Той посочи, че инвестицията вече е надвишила 130 млн. евро, като общата отдаваема площ в комплекса е 105 000 кв. м, а магазините са над 200. Инвеститорите в проекта са Fourlis Group и Danaos Group, а изпълнител е „Главболгарстрой“.
Мениджмънтът планира да представи близо 400 марки, от които новите за българския пазар ще са около 100. При откриването ще бъдат заети 68% от отдаваемата търговска площ, която е 70 хил. кв. м, към края на ноември – 76%, а до Коледа се очаква да се достигне до 82%.
Инвеститорите се похвалиха с архитектурната концепция, която залага на дневната светлина, тъй като са си поставили за цел тя да достига до всяка точка на сградата. Другото, с което сградата се отличава, са многото зелени площи и терасите.
Молът има кино с 10 зали с VIP салони, най-големия увеселителен център на закрито на Балканите, най-голямата закрита картинг писта в страната с площ 7 500 кв. м, паркинг с общо 3 500 места и VIP паркинг със 100 места.
Новост за българския пазар е гръцката верига notosgalleries, която отваря на площ от 6 500 кв. м. Веригата е представител на концепията магазин-в-магазина – там са представени различни известни брандове, като всяка марка е отделена от другите в обособено пространство. Универсалният магазин, който претендира да е най-големият в страната, ще предложи облекла на 100 световни бранда, аксесоари, чанти, обувки, козметика и парфюми.
Някои от марките, които ще се предлагат в магазина, са Lauren by Ralph Lauren, Lacoste, DKNY, Calvin Klein, Armani, Chanel, Bvlgari, Guerlain, Chloe, Dior, Jennifer Lopez, Matou France, Alouette, Grant, Helmi, Sabbato, More & More, Migato, Chip&Chip.
ZBS retail group, която от 8 години е на българския пазар, отваря в мола 22 магазина на 4000 кв. м. „Това е риск, но без поемане на рискове в съвременния бизнес свят една фирма не може да се развива“, заяви Мариела Остенд, управляващ директор на компанията.
„Sofia Ring Mall е на вярното място като добра транспортна локация, от търговска гледна точка е много функционален и е лесно потребителите да се ориентират вътре“, заяви тя.
Магазинът открива едновременно с увеселителния център на закрито FUNTASY Ring Park, планиран за забавления за деца на всички възрасти. Част от забавленията са ледена пързалка, въртележка, арена за каране на колелета, надуваеми атракциони и трамплини, сцена за представления и парти зони за тържества и рождени дни.
Сред ключовите наематели на новия търговски комплекс са и веригите Пикадили, Техномаркет, Mr. Bricolage, Явор, Mango, H&M, New Yorker, LC Waikiki, Intersport, Cine‘ Grand и Sofia Karting.