Решаващо сътрудничество
Марин от BMW споделя, че разработването на ултра сложни системи като автономни системи за шофиране "определено изисква" партньорства за покриване на всички аспекти.
„Автономните пакети за шофиране са софтуерни активи с изключително висока стойност. Например, те позволяват повторна употреба през поколенията хардуер, непрекъсната поддръжка и подобрение с течение на времето“, изтъква той. "Това означава, че нашите партньорства трябва да продължат няколко поколения и не са предназначени да бъдат краткосрочни“, добавя Мартин.
Тази гледна точка е споделена и от Масин, който казва, че като част от трансформацията на цялата автомобилна индустрия, оптималният достъп до нови технологии, опит, както и ефективното използване на капитала, са ключови фактори за успех.
Предимства на мащаба
Джоди Келман, ръководител на Lyft Autonomous, също отбелязва, че сътрудничеството е от ключово значение за комерсиализацията на автономното управление на автомобила и постигането му в мащаб.
„В Lyft вече обединяваме необходимите компоненти, за да превърнем автономното шофиране в реалност, като си партнираме с компании като Motional, както и с Argo и Ford“, изтъква тя.
Тези партньорства са предназначени да обединят всички части, необходими за създаване на жизнеспособна автономна услуга за транспортната мрежа на Lyft.
„Създаването на технология за автономно управление (на автомобила) е сложно, така че смятаме, че колкото повече компании си партнират, за да изведат тази технология на пазара, толкова по-добре ще бъде за индустрията като цяло“, добавя Келман.
Най-добрите в бранша
Рики Худи, председател на The Autonomous, организация, която се стреми да обедини основните участници в мобилността по света, за да оформи бъдещето на дизайна на автономните превозни средства, също посочва необходимостта от талант, който да овладее тази трансформация. Той смята, че за да привлече най-добрите таланти, една компания трябва да покаже, че иск и може да окаже значимо въздействие върху бъдещето на мобилността.
„Тези компании трябва да създадат иновационна култура и дух, които можете да усещате всеки ден“, коментира Худи. "Ръководствата трябва да се състоят поне 50 процента от хора, които съчетават дълбоко разбиране на софтуерните технологии, както и традиционни умения за разработка на автомобили. Такива хора, разполагащи и с доказан опит, е много трудно да бъдат намерени", добавя той.
Според Мартин от BMW новите таланти могат да бъдат привлечени, само ако предлагате правилните проекти.
„Софтуерните инженери, например, може да не са автомобилни ентусиасти – те търсят най-вече индивидуални задачи или нови предизвикателства“, изтъква той. "В този случай автомобилната индустрия не играе важна роля, а по-скоро средата за научноизследователска и развойна дейност“, добавя Мартин.
Той посочва, че нуждата от такива хора нараства, като в момента BMW търси около 7400 софтуерни инженери.
Келман от Lyft отбелязва, че кризата с технически таланти е „важна част“ от рационализацията на индустрията.
Производителите на автомобили трябва да се съсредоточат върху по-бързото изпълнение и разработка на софтуер, изтъква Краузе от Cariad. „Сега имаме нужда от много по-къси във времево отношение цикли на актуализация при автомобилите“, изтъква той. "Всички сме съгласни, че колата ще се променя, като софтуерът ще бъде ключов за превозното средство на бъдещето“, допълва Краузе.
преди 3 години За да успеем в борбата с климатичните промени личните автомобили трябва да бъдат забранени, но никой политик не смее да го изрече, защото ще го разпънат, защото милиони работни места отиват в киреча и хората се лишават от основно удобство. отговор Сигнализирай за неуместен коментар