Както Hyundai, така и Kia имат заводи в САЩ. Тяхната специална платформа за електромобили, която се разработва в момента, ще предложи пробег с едно зареждане от над 500 километра, както и зареждане на батерията до 80% за едва 18 минути.
Двете компании планират да представят общо 23 нови електромобила до 2025 г., като се стремят да продават по 1 млн. електрически превозни средства до средата на десетилетието.
Nissan/Renault
apple3
Снимка: Kiyoshi Ota/Bloomberg
Японският концерн Nissan разполага с няколко предимства, които могат да бъдат от полза за Apple. Автомобилният производител вече има с платформа, разработена съвместно с френския му партньор Renault, която ще бъде използвана за дебюта на неговия компактен SUV модел Ariya по-късно тази година.
На въпрос дали Nissan би желал да произвежда автомобили за Apple, главният изпълнителен директор на концерна Макото Учида заяви по време на пресконференция, че Nissan "има ДНК да прави неща, които другите не могат да правят".
Автомобилният производител отчете най-голямата си загуба от две десетилетия през фискалната 2019 г. и евентуална сделка с Apple може да му помогне да получи така необходимите допълнителни приходи. Освен това концернът може да се възползва от достъпа до технологиите на американската компания.
Stellantis
Един от факторите за определяне на партньор на Apple може да бъде наличието на достатъчен производствен капацитет. И тук се появява Stellantis, чиито обединени операции на Fiat и PSA Group в Европа са засегнати от спада в продажбите и разполагат със свободен производствен капацитет.
Stellantis е притисната да намери полезни взаимодействия след сливането на PSA и Fiat Chrysler през януари.
Изпълнителният директор на концерна Карлос Таварес заяви по време на пресконференция на 19 януари, че Stellantis е отворена за работа с Apple или която и да било друга технологична компания по отношение на електромобилите, "стига да не се създаде някаква технологична зависимост", която да застраши бъдещето на автомобилния производител.
преди 3 години И аз 1993 Мб сл с 48 мъркащи клапана. С нетърпение чакам да се стопли и да му сваля гюрука. Любимеца ми. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Еми то е ясно. Фокскон ще ги прави. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Според мен този, който произвежда и телевизорите им-един друг кьорфишек, който бяха пуснали преди няколко години. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Ще има здрава битка между международните концерни ВАЗ, Урал и УАЗ за строителството.Вече са подготвили поне 14 безаналогови технилогии, всеки от тях!:))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Затова си карам аналоговият Опел 1987 година :-) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години много по-важният въпрос е: кой ше купува колите на ябълките?щото нале, ако не се ръсиш за ъпдейти, приложения, облаци - хоп: спират на пътя за ъпдейт или ти блокират вратите за неплатени такси отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години според мен липсващата звезда на хоризонта е безаналоговият производител на електрически автономни средства "калашников" ... концернът държи в потайни чекмеджета в дълбоки приземни етажи плановете и изчисленията на най-модерните и свръхесекретни техологии разработени още м/у 1917 - 1945 от колхолзниците през студените зими на светлината на лоени свещи ... но човечествето , рабирай ябълката , още не е узряло за тех , разбирай да плати подобаващо ...така ли е дядя вова ... ?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар