Любопитно изследване проведоха експертите от изданието Iseecars.com, които проучиха сервизните акции, организирани от автомобилните производители от 1985 г. насам. Резултатите от него трябва да покажат кои компании правят най-често и най-много дефектни автомобили, на които съответно по-късно се налага да бъдат вкарани в сервизите за ремонт.
Според данните на Националния институт за безопасност на движението (NHTSA) през последните 5 години най-рядко сервизни акции се е налагало да организират германските Porsche и Mercedes-Benz, а сред японските марки лидер е Mazda, следвана от Subaru и Toyota.
На обратния полюс са американските производeтили, като за най-дефектни са обявени моделите на General Motors. При този концерн сервизните акции само за последните 5 години са засегнали 55 млн. автомобила от различни марки - Pontiac, Chevrolet, Oldsmobile, Cadillac, Buick и GMC.
Коя компания се нарежда след GM можете да прочетете в Automedia.bg.