Американските анализатори от Strategic Vision представиха своя ежегоден „индекс на стойността” TVI (Total Value Index) на автомобилните марки. През тази година победител в класацията е Hyundai със своя седан Equus. За определяне на класацията компанията е провела допитване сред 45 952 купувачи на нови автомобили, като е отчела няколко параметра в две направления. Първото от тях е свързано с очакванията на клиентите непосредствено преди покупката – размер на първоначалната вноска, срок на гаранционното обслужване, размер на вноските и застраховката. Във второто влизат очакванията по време на експлоатацията – надеждност, остатъчна стойност при препродажба, икономия на гориво, и т.н. Както отбелязва Strategic Vision, за първи път от 18 години най-висок резултат в рейтинга TVI е събрала Hyundai с нейния модел Equus. Той не само е победител в сегмента на луксозните модели, но е събрал и най-голям брой точки сред всички автомобили, участвали в класацията. Сред отличените автомобили в отделните класове са моделите: Porsche Cayenne, Mitsubishi Outlander Sport, MINI Cooper Roadster, Porsche Boxster, Hyundai Genesis Coupe, Volvo XC70, Cadillac ATS, Chevrolet Volt, Volkswagen Jetta, Ford Focus, Ford Fiesta Sedan, Chevrolet Spark, Chevrolet Cruze, Hyundai Elantra и Toyota Prius. Още автомобилни новини четете в Automedia.bg
fallback
Hyundai Еquus е номер 1 според американските клиенти
В проучването са участвали 45 952 собственици на нови автомобили
15:17 | 18.11.13 г.напиши коментар
fallback
Още от Анализи виж още