fallback

7 причини, заради които новият Mercedes C-class ще взриви пазара

Основното за успеха на модела ще бъде максималното доближаване до флагмана на марката S-Class

15:04 | 31.10.13 г.
Автор - снимка
Автор
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Докато цял свят чака появата на новия Mercedes-C-class, някои журналисти успяха да седнат в автомобила и да разгледат неговия интериор. Е, все още не са го карали, но пък вече имат впечатления. Според изданието Motor този модел е истинска „бомба”, която ще взриви пазара. Ето защо. Интериорът е дело на италианци След оттеглянето в пенсия на бившия главен дизайнер Бруно Сако, в Mercedes решиха да открият свой дизайнерски център край езерото Комо. След години търсене, работа с нови форми и материали и създаване на редица концептуални модели, резултатът е постигнат – напълно нов интериор за новата C-class. „Искахме да създадем класически италиански форми – плавни и непрекъснати линии, които преминават леко от една повърхност в друга – твърдят създателите на автомобила. – Когато нашият вариант бе готов от пластелин, дизайнерите ни го занесоха в Зинделфинген за съвместна доработка с германските колеги. Те добавиха на салона практичност.” Тъчпадът е най-добрият в света Свикнали сте със скоростта и удобството на айфон? Mercedes няма да ви разочарова, тъй като толкова бързо и интуитивно управление с помощта на тъчпад автомобилната индустрия все още не познава. Само с движение на палеца нагоре-надолу можете бързо да превключвате различните функции на комплекса COMAND, който показва и настройките на автомобила. А движението наляво и надясно и обратно, отговаря за избора на песни, разделите на менюто и за регулиране на климатика. Естествено, има и функция за ръкописно въвеждане, с която можете да пишете цифри и букви с помощта на тъчпада. От компанията гарантират, че системата ще може да разпознава дори най-нечетливия почерк, като ще реагира мигновено. А за тези, които не обичат нововъведението, има и многофункционален бутон, с която също може да се използват всички функции на мултимедийната система. Той просто дублира тъчпада, който в същото време „спи”. Настроен е така, че да може да „усети” дали върху него е поставен палец и съответно да се включи.  По-голям разкош Никога C-Class не е предлагал такова усещане за разкош. В интериора има натурално дърво, скъпа кожа, с която са обвити не само седалките, но и вратите и предния панел, алуминиеви копчета на централната конзола. Всичко това показва, че интериорите на Audi, които имат славата на най-добрите в момента, съвсем скоро ще бъдат изместени от върха, твърди Motor. Освен това в автомобила е много светло, благодарение на панорамния покрив с два люка, който се предлага като опция. В случая неговата първа част е значително по-голяма и се премества напълно. Mercedes-Benz C-Class също така вече ще се предлага с проекционен дисплей и нова система на климатика, която сама променя настройките си благодарение на GPS. Ако електрониката разбере, че навлизате в тунел, то тя автоматично активира режим за рециркулация на въздуха. Като опция се предлагат също ароматизатор и йонизатор на въздуха, с каквито разполага и флагманът S-Class. Пневматичното окачване – първо в този клас Да - W205, както е означението на този модел, е първият компактен седан в историята на Mercedes-Benz, както и сред останалите машини от този клас, който разчита на пневматично окачване Airmatic. Както и при S-Class, с едно натискане на бутон може да се променя дори клирънса на модела. Този бутон е разположен вляво от бутона и тъчпада на системата COMAND. Режимите на окачването са 4 - Comfort, Eco, Sport и Sport Plus. Освен версия с пневматично окачване, ще се предлагат и стандартна и спортна модификации. Последната ще се отличава не толкова с по-твърдите си пружини и амортисьори, а и с намаления с 15 мм клирънс. Армия от електронни асистенти В момента никой вече не се впечатлява от системи за контрол на лентата на движение, за следене на мъртва точка или за автоматично паркиране. Напълно логично те влизат в оборудването на W205. Към тях обаче трябва да добавим камери за кръгово наблюдение – нещо рядко в този клас. Както и „умния” активен круз-контрол Distronic Plus, който също е взаимстван от S-Class. Добавете и двете стереоскопични камери, сканиращи пространството пред автомобила на разстояние до 500 м, както и системата за предотвратяване на сблъсък, и ще разберете, че попадането в аварийна ситуация с този автомобил ще бъде доста по-трудно, отколкото преди това. Лека и твърда каросерия За да може автомобилът да върви по-бързо, но да харчи по-малко, е нужно едно нещо – сваляне на теглото. Ако предишната версия W204 разчиташе само на 9 процента алуминий, то при новата процентите са 48. От алуминий са не само покрива, капаците, вратите, но и част от самата структура на каросерията. А също така и предното окачване. Всичко това позволява спестяване на 100 кг от теглото. Целта е ясна – новата C-Class не трябва да тежи повече от BMW 3-Series. Аудиосистема от S-Class В Mercedes са останали възхитени от звученето на система Burmester на автомобилите на Porsche и решиха да я използват в S-Class. Сега тя е на разположение на C-Class. За някои това не е без значение и вероятно ще наклони везните при избора на автомобила. Вижте снимки на новия C-Class в галерията! Още новини за нови автомобили четете в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:52 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Анализи виж още