fallback

Toyota е най-скъпата автомобилна марка за 2013 г.

Според изследването на Interbrand японската компания се оценява на 35,346 млрд. долара

12:04 | 01.10.13 г.
Автор - снимка
Автор
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Тoyota отново е най-скъпата автомобилна марка, сочи изследване на консултантската компания Interbrand. Според резултатите стойността на японския бранд към момента е 35,346 млрд. долара. Зад Toyota, която заема 10-то място в общото класиране на всички търговски марки, място са намерили Mercedes-Benz (11-а позиция, 31,094 млрд.) и BMW (12-а позиция, 31,839 млрд.). В топ 100 са попаднали общо 13 автомобилни производители, като сред тях за първи път намира място Chevrolet (89-о място 4,578 млрд.).  През миналата година в рейтинга на Interbrand отново на първо място бе Тоyota, а втори и трети се наредиха съответно Mercedes-Benz и BMW. Тогава в първата стотица влязоха 12 автомобилни производителя. Пълният списък с най-скъпите автомобилни марки вижте в публикацията на Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 05:38 | 12.09.22 г.
fallback
Още от Анализи виж още