Chevrolet Trax дебютира на българския пазар, присъединявайки се към сегмента на компактните кросоувъри. Иначе казано, тези автомобили, които гъделичкат достойнството ти, се катерят по бордюри и те откарват безпроблемно до поредния къмпинг, но не са подходящи за неизтънчени занимания като офроуд.
В последно време пазарът се понапълни с такива коли, сред които и Opel Mokka. На практика Trax и Mokka са братя (или сестри) близнаци, които ти дават избор – по-умерено и динамично излъчване от Chevrolet, или по-изискани повърхности и фънки външен вид от Opel.
За Mokka вече говорихме, така че сега е ред на „американеца“. Той е практичен и мултифункционален – може да зарадва както някой младеж, така и човек на средна възраст, който няма нужда от огромен багажник. Предлага се със задвижване на четирите колела, както и с куп технологии, подпомагащи безопасността и удобството в интериора. Към втората група спада системата MyLink.
Тя предоставя на обитателите на Trax лесен достъп до мултимедийни файлове и приложения, инсталирани на съвместими със системата мобилни устройства. Така можете доста лесно да използвате дисплея в колата за избиране на номер от телефона, за пускане на песен от персонализиран плейлист, или за разглеждане на клипове, снимки и различни медийни файлове от външното устройство. Системата може да съхранява необходимата информация за бързо синхронизиране с до пет на брой смартфона наведнъж.
Хубавото на Chevrolet Trax е, че с него не жертвате практичността на градския автомобил, въпреки че се възползвате от всички преимуществата на по-високото окачване. Купето е дълго само 4,2 метра, а широчината му е 1,7 метра, което прави автомобила лесен за паркиране дори в пренаселени паркинги. В същото време салонът е достатъчен за четирима възрастни. Лошото е, че в завой се накланя, но пък определено вози добре.
Предлаганите двигатели са три. Гамата започва с базовия 1,6-литров атмосферен бензин със 115 к.с., който е подходящ единствено за придвижване. Следват 1,4 турбо бензин със 140 к.с. и 1,7 турбодизел, който разполага със 130 к.с. Бензиновото турбо има приятна динамика, която обаче изисква навременна и честа смяна на предавките. Въпреки това моторът е чудесен по отношение разхода на гориво – едва 6,4 л/100 км в комбиниран цикъл.
Подобно е и постижението на дизела, който обаче е много по-приятен за каране. По-големият работен обем произвежда 100 Нм повече (общо 300 Нм), които улесняват изпреварванията и постигането на нирвана в интериора. Той пък от своя страна е добре изпълнен. Малко неудобен е подлакътникът, който на автобусен принцип е малък и разположен на шофьорската седалка. Иначе таблото и корите на вратите са изпълнени в твърди, но семпли и щадящи ретината материали, които ще спечелят максимално широк кръг от клиенти. За да подчертае младежкия таргет пред модела, дизайнерският екип на Chevrolet е заложил на електронно табло точно като в Spark.
Основната разлика с Opel Mokka е цената. Разликата е малко повече от 1000 лв. в полза на Chevrolet Trax. Версията с предно предаване и 1,6-литров двигател се предлага за 30 000 лв., което звучи като доста добра сделка.
Ако нямате амбиции да се доказвате пред съседите, паркирайки колата си в най-голямата преспа пред блока, системата за двойно задвижване въобще не ви трябва. Все пак компактният SUV клас е създаден за тези, които държат основно на високата позиция на седене и обичат леките разходките през уикенда. Екстремистите да затворят очи.
Още снимки на Chevrolet Trax вижте в Automedia.bg
По следите на уикенда
Chevrolet Trax е идеален за приключения, стига да не решите да го паркирате до палатката си на плажа
11:48 | 18.07.13 г.Снимка: Chevrolet
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
напиши коментар
-
Европейските борси приключиха сесията с леки повишения
-
SOFIX с ръст от 0,26% до 893,14 пункта
-
„МФГ Инвест“ влага още 200 хил. евро във френската компания TETMET
-
Икономическите проблеми заради войната бавят жп търговията на Русия с Китай
-
Wall Street започва седмицата без особен оптимизъм в очакване на коледното рали*
-
Оценката на Tesla наближава половината от капитализацията на останалия автомобилен свят
-
След краха на Northvolt ЕС се обрича да остане зависим от Китай за батериите
-
ПАВЕЦ "Чаира" се завърна, засега с ограничен капацитет
-
Ръстът на цените на жилищата в България не показва признаци на забавяне
-
Анализатори орязват прогнозите си за икономиката на еврозоната догодина
-
Панама отхвърли заплахите на Тръмп, че САЩ ще си върнат контрола върху Панамския канал
-
Планът на ОИСР за забрана на финансирането на петролни и газови проекти върви към провал
Специални проекти виж още
Най-четени новини
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Рискът от спиране на електричеството нараства за мрежите в Северна Америка
-
Компании, инвестирали милиарди в придобивания, сега продават за жълти стотинки
-
Унгария договори дерогация и ще получава руски газ през българската "тръба на дружбата"
-
"Технологичен дуел": дронове с картечници атакуваха руски позиции в Харковска област
-
НЕК "подслади" поръчката за ремонт на две турбини на ПАВЕЦ "Чаира"
-
Британски фирми съкращават работни места с най-бързия темп от Световната финансова криза
-
Volkswagen се приближава към сделка, която ще предотврати закриването на заводи
-
Русия започва да разчита все повече на севернокорейската военна индустрия
-
Британци подаряват жилищата си в опит да избегнат по-високите данъци
-
Русия изпрати 4 ракети "Кинжал" по енергийни обекти в Украйна, всички премнаха през ПВО
-
Revolut е изправена пред ново дело, след като измамници откраднаха 700 хил. евро
-
Германски пенсионери намират евтино убежище в недружелюбната към мигранти Унгария на Орбан
-
Завръщането на "глупавите" телефони - новото предизвикателство пред Samsung и Apple
-
Дрон атакува областта, откъдето беше изстреляна ракетата "Орешник"
-
Русия неволно даде насоки какви са загубите ѝ в Украйна
-
Жилищният пазар в България вече проявява склонност да надценява имотите
-
В Украйна чакат удар с "Орешник", трета нощ липсват руски ракети и дронове
Още от Анализи виж още
Коментари
Финанси виж още
-
Европейските борси приключиха сесията с леки повишения
-
SOFIX с ръст от 0,26% до 893,14 пункта
-
„МФГ Инвест“ влага още 200 хил. евро във френската компания TETMET
-
Wall Street започва седмицата без особен оптимизъм в очакване на коледното рали*
-
Кредитирането в България продължи да се ускорява и през ноември
6 -
Служебният премиер прехвърли отговорността за неприетия бюджет към парламента