fallback

Новият Peugeot 508 пристигна в България

Моделът демонстрира обновен дизайн, нови опции и двигатели

09:33 | 02.09.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Френската компания Peugeot представи официално обновената версия на седана 508 в България. Моделът, който бе показан за първи път през юни, ще стъпи на европейските пазари на 10 септември. Обновеният Peugeot 508 се отличава както с по-модерен дизайн, така и с по-богато оборудване и нови двигатели, които покриват нормите на стандарта Евро6. Дизайнът е изпълнен в унисон с новите предложения на марката, като придава на модела по-актуален и динамичен вид. Предната част е получила нови решетка, челни светлини, броня, капак и LED фарове за мъгла, а отзад виждаме нови светлини с три червени ленти, които са вдъхновени от ноктите на лъв. Интериорът също е преминал през мащабна модернизация. Тя включва 7-инчов сензорен екран, от който се командват повечето от функциите на автомобила. По този начин конзолата се е лишила от повечето бутони, като разполага и с нова затворена кутия за съхранение за дребни предмети. Впечатление правят също така цветният Head-Up дисплей и новите технологии, сред които автоматично включване на къси/дълги светлини, четиризонов автоматичен климатик, Hi-Fi система JBL, система за наблюдение на мъртвата зона, камера за движение на заден ход и др. Обновена е и гамата от бензинови и дизелови мотори, която включва два нови агрегата, покриващи нормите на стандарта Евро6. Новото бензиново предложение е Евро 6 двигателят на марката, който прави дебют с обновения 508. Агрегатът 1,6 THP 165 Stop&Start се предлага с 6-степенна механична предавателна кутия или с новата EAT6 6-степенна автоматична трансмисия. Той заменя стария Евро5 двигател 1,6 THP 156, като предлага мощност от 165 к.с. и позволява намаляване на CO2 емисиите на 129 г/км (144 г/км при старата версия). При дизеловите опции пък дебютира агрегатът 2,0 BlueHDi 180. Той е от серията BlueHDi, комбинира се с 6-степенна автоматична трансмисия EAT6 и има вредни CO2 емисии от 111 г/км. Налична е и хибридната технология HYbrid4, благодарение на която френската марка заема 2-ро място при продажбата на хибридни автомобили в Европа. Системата съчетава 2,0-литров HDi дизелов двигател със 163 к.с. и електромотор с 27 к.с., които могат да работят или отделно, или заедно. Налични са четири режима на управление - ZEV, 4WD, Sport и Auto, а комбинираният разход на гориво е едва 3,3 л/100 км. Останалите агрегати, познатия от стария 508, остават в гамата. Peugeot 508 се произвежда в Рен, Франция. Цените в България стартират от 37 479 лв. с ДДС за бензиновите версии и от 40 873 лв. с ДДС за дизеловите. Още снимки вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 13:39 | 01.09.22 г.
fallback