fallback

BMW разкри новото M4 Convertible

Дебютът пред публика ще се състои в Ню Йорк, продажбите стартират тази година

12:53 | 04.04.14 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Германският автомобилен производител BMW представи официално версията кабриолет на новото поколение М4. Премиерата на модела пред публика ще се състои този месец на изложението в Ню Йорк, а продажбите ще стартират по-късно през годината. Задвижването на напълно новото BMW M4 Convertible е поверено на познатия от М3 Sedan и М4 Coupe новоразработен редови шестцилиндров двигател с технология M TwinPower Turbo. От трите литра работен обем двигателят извлича максимална мощност от 431 к.с., а максималният въртящ момент от 550 Нм е на разположение в широк оборотен диапазон - между 1 850 и 5 500 об/мин. Това осигурява на M4 Convertible ускорение от 0 до 100 км/ч за само 4.6 сек. А при модела, оборудван с опционалната седемстепенна М скоростна кутия с два съединителя, дисциплината отнема дори по-малко - 4.4 сек. Максималната скорост на движение е ограничена по електронен път на 250 км/час. Що се отнася до потреблението на гориво, официалната информация сочи, че моделът има среден разход на гориво от около 9 литра на 100 км. Вредните СO2 емисии са в рамките на 213–203 г/км. Съставеният от три части сгъваем метален покрив - основата новост при M4 Convertible спрямо М4 Coupe - се отваря за около 20 секунди с натискане на бутон и може да функционира при скорост до 18 км/ч. Вместимостта на багажника при отворен покрив е 200 л., а при затворен потребителят ще разполага с 370 л. При създаването на модела инженерите на компанията са заложили на интелигентната олекотена конструкция. Така например предният капак и предните странични панели, както и много от компонентите на окачването, са изработени от алуминий. При новото BMW M4 Convertible се използва и много лекия, но и екстремно здрав материал CFRP (карбонов композит). От CFRP е произведен кардановия вал, който е цял и без междинна опора, с което се постига значително намаление на теглото и на въртящите се маси. Напречната греда от CFRP между опорите на окачването в моторния отсек има тегло само 1,5 кг., като в същото време е значително по-здрава от сравним елемент от алуминий. Предприетите мерки за понижаването на теглото осигуряват собствено тегло по DIN от само 1 750 кг. – или около 60 кг. по-малко спрямо предишния модел. Новият M4 Convertible разполага с активен М-диференциал, BMW M Compound спирачки и настроено от спортното подразделение електромеханично кормилно управление на волана. Като опция могат да се поръчат адаптивно М-окачване с режими COMFORT, SPORT и SPORT+, карбон-керамични спирачки със златисти спирачни апарати и много други, сред които и ексклузивните опции на BMW Individual. Всички подробности, включително цените, ще бъдат разкрити на 16 април, когато ще се състои официалната премиера на модела. Още снимки вижте в Automedia.bg  

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:10 | 14.09.22 г.
fallback