fallback

Mercedes-Benz представи напълно новата C-Class

Моделът е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен

13:07 | 16.12.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Новата генерация на най-масовия модел на Mercedes-Benz - C-Class, беше официално разсекретена. От българското представителство на марката разпространиха галерия със снимки и подробна информация. Новият Mercedes-Benz C-Class е станал по-голям, по-лек, по-икономичен, по-безопасен и по-умен от своя предшественик. Междуосието е увеличено с 80 милиметра, дължина на автомобила е нараснала 95 милиметра, а широчината - с 40 милиметра. Така в салона се открива допълнително пространство както на предните, така и на задните седалки. Обемът на багажника пък достига 480 литра. Що се отнася до дизайна, той е по-различен от този, който познаваме от предшественика на модела. Формите на екстериора са по-представителни, но същевременно по-динамични, като се предлагат две различни „лица“. Подобно на Е-Class, те са: спортно с централна звезда или – запазено само за линия EXCLUSIVE – класическа радиаторна решетка със звездата на Mercedes на предния капак. На голяма промяна е подложен и интериорът на колата. Той продължава тенденцията, заложена от дизайнерите при последните нови модели на Mercedes-Benz. Впечатление прави разположеният на централната конзола информационен дисплей, който се предлага в два размера - стандартен 7-инчов и опционален 8,4-инчов. Сред другите любопитни новости в салона присъстват иновативна климатична инсталация, която с помощта на GPS разбира кога колата наближава тунел и затваря клапата за въздух отвън, както и умна пасажерска седалка, която чрез сензори отчита дали има поставено детско столче и деактивира въздушната възглавница. Налични са също така иновативен тъчпад и нов Head-up дисплей, който информира за скоростта, ограниченията, навигационните инструкции и индикира указанията на системата DISTRONIC. Материалите са с още по-високо качество, като от Mercedes заявяват, че дизайнерите на марката са създали интериор на такова ниво, което дори при по-високи класи автомобили се среща много рядко. Напълно нова е и техническата част на C-Class. Алуминиевата хибридна каросерия е с около 70 кг по-лека в сравнение с традиционната изработка, а общата маса е намалена с около 100 кг. Леката конструкция при новата C-Class намалява разхода на гориво до 20 процента без загуба на мощност, като едновременно позволява по-нисък център на тежестта и заедно с това се характеризира със спортно-маневрено динамично пътно поведение, сочи официалната информация. Освен това, тя подобрява стабилността и комфорта, редуцура шума и вибрациите, като в същото време значително увеличава устойчивостта при сблъсък - основата е изградена от обезопасителна клетка за пътниците. Тя е обградена от специално изчислени и изпробвани в практиката деформационни зони, които благодарение на оптимизираните силови потоци и комбинация от алуминиеви лети детайли с високоякостни материали се грижат за максимална безопасност на пътниците.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:01 | 12.09.22 г.
fallback