fallback

Mercedes разкри купе версията на S-Class

Наследникът на CL е показан като концепт, серийната версия идва през януари

14:53 | 10.09.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Версията с две врати на S-Class вече няма да се нарича CL. Моделът връща старото си име - S-Class Coupe, след 15 годишно прекъсване. Премиерата му се състоя днес на автомобилното изложение във Франкфурт, където S-Class Coupe се появи в концептуална форма. Продуктовият вариант трябва да бъде готов за изложението в Детройт през януари. Купето е втората модификация на новото поколение S-Class, но в никакъв случай няма да бъде последната. Вече бяха представени седаните с къса и дълга база, а скоро трябва да видим свръхлуксозния Pullman и версията кабриолет. За всички тях можем да очакваме отличителен, различен дизайн, който демонстрира и представената днес версията купе. Сравнен със седаните, S-Class Coupe изглежда далеч по-динамично и спортно. Арките на калниците са по-широки и приютяват джанти с размер 21 инча. Предната част е изцяло променена, като се отличава с нови броня, фарове, решетка на радиатора и капак. Още по-съществена е промяната отзад, където невъоръжено око трудно може да разпознае колата като S-Class. Страничната линия, разбира се, е съвършено нова, тъй като става дума за автомобил с две врати. Салонът също се различава от този на лимузината S-Class, но според запознати основните промени при серийната версия ще бъдат извършени именно там. Относно размерите на Mercedes-Benz S-Class Coupe, те определено впечатляват. Дължината достига 5050 мм, широчината 1985 мм, височината 1409 мм, а междуосието - 2945 мм. Концептът е оборудван с 4.6-литров V8 би-турбо двигател, доставящ 455 к.с. и 700 Нм. Серийният вариант ще се предлага със същите двигатели като останалите версии на S-Class, включително и агрегатите на AMG. Сред технологиите на борда на концепцията присъства системата Intelligent Drive, която разчита на две стерео камери, като открива предмети и засича движение, предоставяйки на водача 3D картина от случващото се на 50 метра пред колата. Технологията извършва и непрекъснато наблюдение на разстояние 500 метра около колата, като отчита неравностите и два информация на въздушното окачване MAGIC BODY CONTROL, което от своя страна предприема превантивни промени в настройките си, за да избегне дори най-лекото друсане в салона. Още снимки вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 00:27 | 14.09.22 г.
fallback