fallback

Opel представи новата Insignia OPC

Флагманът демонстрира нов дизайн и подобрени показатели

17:18 | 26.08.13 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

След като разкри обновените версии на Insignia - седан, лифтбек, комби и Country Tourer, германският производител Opel представи и флагмана в гамата - спортната OPC. Моделът е преминал през аналогична модернизация, която обхваща дизайните на екстериора и интериора, ходовата част и системите в колата. Що се отнася до визуалните промени, новостите там обхващат предната част, където доминират новите светлини, по-изразителната решетка на радиатора и леко изменената броня. В задната част виждаме познатата изпускателна система с две специфични тръби, както и новите фарове и хромираната лайстна, която сега се слива с тях. Новости има и в гамата от джанти, както и при цветовете и тапицериите. В интериора модернизацията обхваща почти всичко. Изцяло обновена е централната конзола, на която е поставена нова инфо-развлекателна система за сметка на не малкото механични бутони, с които разполагаше вече старата Insignia OPC. Воланът и спортните седалки също са нови, както и уредите на инструменталния панел, при които километражът е позициониран в средата. На разположение на водача са и специфични данни като налягането и температурата на моторното масло, напрежението на акумулатора и зареждането му, позицията на дроселовата клапа, използваната мощност и страничното ускорение. По отношение на задвижващият агрегат, сериозни промени не са правени. Той е 2.8-литров V6 и генерира 325 к.с. и 435 Нм. Благодарение на задвижването към четирите колела, което от типа Haldex, разполага с електронно контролиран блокируем диференциал и може да промени пропорциите на въртящия момент от нула до 100 процента между предния и задния мост, както и между задните колела, Insignia OPC е способна да ускори от място до 100 км/час за 6.0 секунди (Sports Tourer: 6.3 секунди). Максималната скорост на движение е ограничена на 250 км/час, а средното потребление на гориво е в рамките на 10.4 л/100 км. При неограничената версия на модела максималната скорост на движение достига 275 км/час. Модернизации са правени и по ходовата част, която е усъвършенствана. Специално внимание е отделено на задния мост, при който около 60 процента от компонентите са нови. Оптимизирани са също така характеристиките по отношение на шума и вибрациите, както и софтуерът на системата ESP, който е специално настроен да реагира по-добре при поява на тенденция към недозавиване, сочи прессъобщението от Opel. Към момента няма информация за пазарната премиера на модела. Не се съобщават и цените. Всички подробности трябва да станат ясни след по-малко от три седмици, когато автосалон Франкфурт 2013 ще отвори врати. Още снимки вижте в Automedia.bg

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:32 | 07.09.22 г.
fallback