fallback

2021 г. се оказа исторически силна по отношение на продажбите за марката BMW

Основният бранд на германската група е успял да продаде над 2,2 млн. превозни средства през миналата година, засенчвайки обемите от 2019 г.

12:20 | 05.01.22 г.

Германският автомобилен производител BMW AG отчита рекордни продажби от над 2,2 милиона превозни средства за своята едноименна марка през 2021 г., съобщава Ройтерс, цитирайки групата. По този начин BMW надминава обемите, регистрирани през 2019 г. въпреки продължаващия недостиг на чипове. 

„За първи път в историята бяха продадени повече от 2,2 милиона автомобила на марката BMW“, споделя говорител на концерна. „BMW е на първо място в глобалния сегмент на премиум автомобилите през 2021 г.“, добавя той.

Германската информационна агенция DPA съобщи по-рано във вторник, че шефът по продажбите Петер Нота е разкрил информация за историческия резултат в интервю за медията.

BMW Group, която управлява и марките Mini и Rolls-Royce, "постигна стабилен ръст на продажбите" през годината, изтъква Нота, добавяйки: „Очакваме допълнителен растеж през 2022 г.“

В края на декември групата обяви, че ще създаде до 6000 нови работни места през тази година, като част от своя устрем към електрическата мобилност. Главният изпълнителен директор на концерна Оливер Ципсе заяви пред Münchner Merkur, че BMW е добре позициониран по отношение на прехода към електрическа мобилност, като подготвя своите заводи за производство на електрически модели и очаква по-нататъшен ръст на продажбите им през 2022 г.

BMW съкрати около 6000 работни места от 2020 г. насам и в момента в компанията работят 120 хил. души. Една от причините за нарастващата нужда от персонал е голямото търсене на новите електрически модели.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:01 | 10.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още