fallback

Пандемията направи клиентите по-лоялни към автомобилните марки

При проблеми с търсене на нов автомобил хората предпочитат да се обръщат към дилър, който вече познават, посочват от J.D. Power

15:21 | 17.07.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Наложените от пандемията ограничения кара клиентите да се насочват именно към познатите им производители – до този извод стига агенцията за подпомагане на потребителите J.D. Power в резултатите от проучване на лоялността към автомобилните марки. Самото проучване е за 2020 година, като се оказва, че купувачите на нови автомобили са по-лоялни към отделните марки в сравнение с 2019 година, съобщава Automedia.bg.

Предполага се, че именно пандемията от коронавирус е причина за това, тъй като при проблеми с търсене на нов автомобил хората предпочитат да се обръщат към дилър, който вече познават.

Изследването показва, че Acura и Mazda са двете марки на американския пазар, при които лоялността на клиентите се увеличава най-много – със съответно 7,1% и 5,9%. Брандът с най-лоялни клиенти си остава Subaru, където 61,8% от клиентите се завръщат в дилърството при избор на нов автомобил.

Данните проследяват покупките на автомобили от юни 2019 до май 2020 година, като е напълно възможно скоро да се променят, тъй като заради недостига на чипове производството намалява и по всяка вероятност голяма част от дилърите ще останат без налични автомобили, което ще се окаже проблем дори за най-преданите клиенти на съответни марки.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 23:39 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още