fallback

Kia представи ново лого и слоган

Южнокорейският концерн подчерта ангажимента си да трансформира бизнеса си съобразно глобалната тенденция към електрификация на транспорта

14:20 | 07.01.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Южнокорейският автомобилен концерн Kia Motors представи ново, по-модерно лого на марката, подчертавайки планираното рестартиране на своя бизнес на фона на глобалната електрификация в индустрията, съобщава Automotive News Europe.

Като част от своето преобразуване Kia също прие нов слоган: Движение, което вдъхновява. 

Новата емблема и вдъхновяващата фраза бяха представени в сряда по време на пиротехнически шоу в небето над Инчхън, Южна Корея, по време на което са били използвани 303 дрона, изстрелващи фойерверки.

„Представянето на новото лого отразява амбициите на Kia да установи лидерска позиция в бъдещата индустрия за мобилност, като преработи почти всички аспекти на своя бизнес“, изтъкват от концерна.

Преработената емблема и новия слоган предвещават актуализирана бизнес стратегия, която изпълнителният директор на Kia Хо Сун Сон планира да представи на 15 януари. В интервю за Automotive News в края на миналата година Сон заяви, че Kia ще загърби старата овална емблема и ще „рестартира“ марката.

Сон иска Kia да увеличи масовото си производство на електрически превозни средства до 2025 г. и бързо да се разшири в сегмента на т.нар. превозни средства със специално предназначение, или PBV.

Това е своеобразно състезание, което включва изграждането на нови предприятията мобилност, в това число такива за споделено пътуване, роботаксита и електронна търговия  в движение.

Kia възнамерява да инвестира 25 млрд. долара в нови технологии до 2025 г.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 19:45 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още