Луксозната линия на Ford Motor Co. Lincoln се надява, че някои интериорни реконструкции ще подкрепят продажбите на SUV модела Nautilus, съобщава Bloomberg.
Lincoln планира своето завръщане чрез продукти като SUV модела Navigator. Но продажбите на Nautilus са спаднали с 31,2% през тази година, въпреки че общите доставки на SUV моделите на марката нарастват.
Заради това Ford започна реконструкция на интериора на Nautilus, залагайки на „по-успокояващ“ дизайн. Концернът също така добавя нови технологии, включително безжични актуализации на софтуера и експанзивен 13,2-инчов сензорен дисплей, най-големият в гамата на Lincoln и сред най-големите на пазара.
Пазарът на луксозни SUV модели с два реда седалки е доминиран от някои основни модели, в това число Lexus RX на Toyota Motor Corp., X5 на BMW AG, Audi Q5 и Mercedes-Benz GLE на Daimler AG.
„Nautilus се е изгубил по средата между“ Aviator и компактния Corsair, лансирани през последните 18 месеца, посочва Майкъл Спраг, директор на марката за Северна Америка, пред журналисти. „Очакваме през пролетта, когато започнем да се фокусираме върху Nautilus, да видим покачване на продажбите“, добавя той.
Новият Nautilus пристига в шоурумите в Северна Америка в началото на следващата година и ще бъде изграждан във фабриката на Ford в Онтарио. Концернът планира да започне производството на модела и в Китай.
Ford заяви, че очаква Китай да се превърне в най-големия пазар на Lincoln, надминавайки американския.