fallback

Стратегията на GM за Китай позеленява

Най-големият американски автомобилен производител ще вкара на пазара евтини електрически автомобили, но и по-екологични SUV-та

14:03 | 19.08.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

General Motors прекроява своята стратегия за Китай заради свиването на пазарните дялове в страна и се фокусира повече върху електрическата мобилност и автоматизираното шофиране. 

"Пазарът се променя драстично", заяви новият шеф на GM за Китай Джулиан Блисе. Най-големият американски автомобилен производител възнамерява да реагира на това и да вкара на пазара евтини електрически автомобили, но и по-големи, по-екологични SUV-та, от които групата печели повече. 

Марката Cadillac, която движи електрификацията на моделната си гама и има много клиенти в премиум сегмента, ще играе ключова роля в плановете. Марката Buick също ще бъде по-електрифицирана, съобщи Блисе.

Освен това GM планира да превърне китайската марка Wuling, която американците оперират съвместно с местния си партньор SAIC, в производител на евтини електрически микробуси, така наречените „People Mover“. Китай отдавна разчита на електрическата мобилност, за да ограничи замърсяването на околната среда в големите си градове.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:54 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още