Докато водещите производители масово се отказват от класическите седани в полза на кросоувърите, в Toyota отбелязват ръст на продажбите на такива автомобили и са готови да се борят за увеличение на пазарния си дял в този сегмент.
Според вицепрезидента по маркетинга на американското подразделение на компанията Синтия Тенхаус седаните имат бъдеще и то е повече от позитивно. Тя очаква през 2020 година продажбите на нови автомобили от този клас само в САЩ да достигнат около 4 млн. бройки. В Toyota смятат, че липсата на сериозни конкуренти ще позволи на компанията да завземе по-голяма част от този пазар, като продаде не по-малко от 750 000 екземпляра.
Статистиката показа, че през 2019 година около 1/3 от собствениците на седани на японската марка са направили нова покупка и при нея са останали верни именно на модел с 4 врати.
„Определено, това е сегментът на пазара, в който искаме да присъстваме най-сериозно. А това, че конкурентите се отказват от седаните си, може само да ни радва“, категорична е Тенхаус.