Компанията за коли под наем Sixt генерира две трети по-малко продажби през второто тримесечие и отчита загуба от 118 милиона евро преди отчитане на данъци и отписвания. Базираната в Пулах, близо до Мюнхен, фирма, обяви в четвъртък че важният бизнес по летищата все още е „значително свит“. Sixt вече оттегли годишната си прогноза в началото на август, но днес не предостави нова.
Членът на Борда на директорите Александер Сикст заяви, че чрез намаляване на автопарка и икономисване на материални и лични разходи през второто тримесечие компанията ще свие разходната база с една трета. От друга страна, Sixt придоби през юли десет места на летища с пазарен обем от 3,4 милиарда долара в САЩ от изпадналия в неплатежоспособност конкурент Advantage Rent a Car.Допълнителни дестинации са в Бостън, Орландо, Денвър, Лас Вегас, Хюстън, Сан Франциско, Мауи и Хонолулу, с друга станция в центъра на Лос Анджелис. Преди сделката компанията имаше 75 места в САЩ с пазарен дял от около 2%.
За да нарасне отново след пандемията, акцентът ще бъде върху интернационализацията и дигитализацията на бизнеса. Ключов фактор ще бъде периодът, в който въздушният трафик, който е важен за бизнес пътуващите и туристите, отново бъде възобновен, каза изпълнителният директор Ерих Сикст. Като цяло борсата прие новините добре, книжата поскъпват с около 1 на сто до 74 евро за брой.