fallback

Uber увеличава обема на облигациите от 750 млн. на 900 млн. долара

Компанията обяви глобална заповед за носене на маски от своите шофьори, доставчици и пътници от следващата седмица

10:30 | 14.05.20 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Американският технологичен концерн Uber Technologies Inc. повишава обема на облигациите, които ще продаде, от 750 милиона до 900 милиона долара - ден след като се появиха съобщения за офертата ѝ да придобие компанията за доставка на храни Grubhub.

Според компанията за споделени пътувания постъпленията ще бъдат използвани за общи корпоративни цели, включително за придобивания. Сделката с Grubhub би съчетала две от най-големите приложения за доставка на храна в САЩ, коментира Bloomberg. Въпреки че никоя от фирмите не потвърди за преговорите, и двете признаха, че винаги търсят възможности да осигурят стойност за бизнеса си.

Петгодишните облигации, които не могат да бъдат купени обратно в рамките на две години, са с възвръщаемост от 7,5%, твърдят източници с познания по въпроса, които са поискали да не бъдат назовани, защото обсъждат частна трансакция.

През миналата седмица Uber заяви, че ще затвори услугата си за доставка на храна Uber Eats на пазари, където тя не е популярна. През първото тримесечие резервациите на клиенти, които пътуват с Uber, намаляха за първи път в историята на приложението - заради спирането на пътуванията, но компанията заяви, че част от бизнеса й започва да се възстановява.

S&P Global Ratings оценява новите необезпечени облигации на Uber с рейтинг CCC + или седем нива под инвестиционния клас. Moody's Investors Service ги оценява с B3, с една степен по-високо от оценката на S&P.

Morgan Stanley, Bank of America Corp., Citigroup Inc., Goldman Sachs Group Inc., Barclays Plc и HSBC Holdings Plc ще управляват продажбата на облигациите.

Освен това Uber обяви глобална заповед за носене на маски от своите шофьори, доставчици и пътници от следващата седмица, в момент, в който все повече страни по света започват да облекчават ограниченията, насочени към борбата с разпространението на коронавируса.

От понеделник компанията ще изисква всички, които използват нейната услуга в САЩ, Канада, Мексико, Европа и повечето страни от Латинска Америка и Азия, да носят някаква форма на покритие за лице, като пътниците ще бъдат помолени на седят на задната седалка, предава Ройтерс.

Компанията ще намали и броя на пътниците, на които се разрешава да се возят в една кола при стандартна поръчка, от четирима на трима.

Uber ще пусне актуализации на своето приложение за шофьори и пътници, за да информира потребителите за промените, заявиха ръководителите по време на разговор с журналисти в сряда.

Многократното неспазване на изискването може да доведе до деактивиране на акаунта както за пътници, така и на водачи, заявиха мениджърите.

Приложението ще изисква от шофьорите, преди да стартират работа всеки ден, да си направят селфи с маска, да проверят дали не проявяват никакви симптоми на коронавируса, да потвърдят, че почистили превозните си средства и са съгласни да свалят прозорците по време на курс с клиент.

Главният изпълнителен директор на Uber Дара Косровшахи заяви в сряда, че компанията е отделила над 50 млн. долара за закупуване на маски и дезинфектанти за шофьори. 

Вижте повече технологични новини във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria!

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 16:44 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Новини виж още