Японските производители на автомобили все повече се обръщат към малките електромобили за къси разстояния. Докато световната автомобилна индустрия залага на електрически автомобили с по-дълъг пробег поради по-строгите регулации за вредните емисии, японските автомобилни производители като Toyota и Nissan ще демонстрират прототипи на едноместни и двуместни електрически превозни средства (EVs) с ограничени максимални скорости на автосалона в Токио Tokio Motor Show, който се открива в четвъртък, предава Ройтерс.
Японската стратегия е в контраст с тази на General Motors, Volkswagen и други корпорации, които се фокусират върху традиционни леки автомобили, включително SUV, за да се конкурират с най-продавания електрически автомобил - Tesla Model 3.
Honda Motor също преследва стратегията „по-малкото е по-добро" със своя лъскав четириместен E-Model. Автомобилният производител планира да го продава в Европа и Япония на начална цена от около 32 000 долара, поставяйки го в ценовия диапазон на Tesla Model 3 с цена от около 39 000 долара. p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; }