Британският сайт Click4Reg сравни най-търсените автомобили в Google от потребителите 4 европейски държави и САЩ. Така може да се придобие представа за популярността на съответните модели в тези страни. При всички марки и модели резултатите са за месец септември тази година, съобщава Automedia.
Във Великобритания най-търсената марка е Mercedes-Benz с 368 000, а съответно най-популярният модел е A-Class. На втора позиция е Audi - 301 000, като при моделите начело са A1 и A3 с по 90 500 търсения. В Топ 3 влиза и BMW - 301 000, като 1-Series e с 90 500.
В САЩ съответно най-търсената марка от потребителите е Tesla с впечатляващите 2 240 000 допитвания до Google. При моделите начело е Model 3 с 673 000. Следва Toyota с 1 830 000 търсения, като тук най-популярният модел е Higjlander - 368 000. В тройката попада и Ford с 1 220 000, като №1 при моделите е Explorer - 301 000.
Потребителите във Франция на свой ред избират Peugeot с 550 000 търсения, като при моделите начело е 3008 със 135 000 търсения. Следват Volkswagen - 450 000 (27 100 за Polo) и Renault - 450 000 (60 500 за Captur).
Италианците пък търсят най-често информация за Volkswagen - 368 000 търсения, като при марките лидер е T-Roc с 49 500. Следва Mercedes-Benz със 301 000 търсения (при A-Class те са 110 000), а на трето място е Audi също с 301 000, като при моделите A1 има 90 500.
В Германия Mercedes-Benz също е начело по търсене в Google с 673 000 търсения за месец, като A-Class е най-популярният модел по този показател със 110 000. Следва Audi със 550 000, като тук моделите A3 и Q8 имат еднакъв резултат - по 110 000. На трето място е BMW - 550 000, като X1 има 74 000.