Volvo ще представи изцяло електрически автомобил в следващите месеци. Това коментира пред Investor.bg маркетинг директорът на Мото-Пфое Александър Костадинов. Tой разкри още, че от лятото на тази година почти всички модели, които се предлагат от Volvo, ще бъдат електрифицирани. Очаква се процесът да се финализира до края или началото на следващата година.
Вчера официално отовори врати първият в България самостоятелен търговско-сервизен център на марката. На церемонията присъстваха Франк Версавел, вицепрезидент на Volvo Cars Group за регион EMEA, Масато Ишида, генерален мениджър за Европа, Близък Изток, Африка в Sumitomo Corporation и Атанас Фурнаджиев, изп. директор на Мото-Пфое България. Изпълнител на търговско-сервизният център е „АТ Инженеринг 2000“ ООД.
Александър Костадинов сподели още, че SUV гамата на Volvo е най-предпочитаната от българите, а най-продаваният модел на марката е Volvo XC 90, следван от XC 60 и най-новият член от SUV – XC 40. През 2018 г. у нас са продадени 280 автомобила от марката, а пазарният дял на компанията у нас за леки автомобили е около 0,7%. Премиум пазарният дял за миналата година е над 15%.
Костадинов обясни още, че Volvo ще представи изцяло електрически автомобил в следващите месеци, като разкри, че от лятото на тази година почти всички модели, които се предлагат от Volvo, ще бъдат електрифицирани. Очаква се процесът да се финализира до края или началото на следващата година.