Японският автомобилен концерн Mazda започна да подобрява моделната си гама, което води съответно и до промяна в ценовата политика - новите седани Mazda 3 и Mazda 6, както и кросоувърът CX-5 са по-привлекателни за клиентите, но и са по-скъпи. Според Jalopnik това е първата крачка на японския производител към навлизане в премиум сегмента.
Изданието се е добрало до последния инвестиционен отчет на Mazda, в който се потвърждава разработката на 6-цилиндров двигател с технология Skyactiv-X, както и на негова дизелова версия Skyactiv-D. А това означава, че японската марка ще се присъедини съвсем скоро към други премиум производители, използващи аналогични мотори - такива като Audi, BMW, Jaguar и Mercedes-Benz.
В отчета на компанията се казва още, че предстои да бъде разширен дизайнерския език Kodo, използван при последната Mazda 3, както и да се допълни гамата модели с "меки" и "зареждащи се" хибриди. Едновременно с това започва разработката на специална платформа за автомобили с надлъжно разположение на мотора и система за задвижване на четирите колела (в стандартния вариант тя ще е със задно предаване).
Какво още предвижда новият план на Mazda вижте в продължението на материала в Automedia.bg!