Автомобилната индустрия със сигурност е една от най-печелившата в света. Само за миналата година приходите едва на първите 20 от тях възлизат 2000 милиарда, или 2 трилиона долара.
В дъното на класацията е Mazda с приходи от "само" 31 млрд. долара за 2017 г.
Като се има предвид, че Suzuki е един от 12-е най-големи производители на автомобили в света, приходите ѝ от 34 млрд. изглеждат доста ниски, което обаче се дължи на факта, че целият асортимент на компанията е на дъното на скалата по цени на дребно.
Китайската Geely, която е собственик на Volvo и Lotus, може да се похвали с приходи за 41 млрд. долара, докато компанията майка на JLR - Tata Motors, отчете приходи от 46 млрд. долара.
Пред нея е южнокорейската Kia с 47 млрд. долара, изпреварена от друг китайски гигант - Guangzhou Automobile Group (GAC), който изненадва със своите 50 млрд., позволило на компанията да влезе в Топ 15.
По-напред са Renault с 66 млрд. долара, Beijing Automotive (BAIC) със 70 млрд. долара, Peugeot Group със 74 млрд. долара и по-голямата сестра на Kia - Hyundai Motor, с 93 млрд. долара. Всички те се опитват да влязат в Топ 10, но засега не успяват.