Увеличеният рязко ръст на производство на Tesla Model 3 нанесе силен удар върху конкурентите в САЩ и поволи на директора на компанията Илон Мъск да спази своето обещание пред клиентите, дадено преди година.
По информация на изданието Imsideevs през юли Tesla е предала на клиентите си над 13 000 бройки от Model 3, което съвкупно превъзхожда продажбите на конкурентите в този клас - Mercedes-Benz C-Class, Audi A4, BMW 3 Series, Lexus IS (те общо са продали 12 500 единици).
Любопитното е, че Mercedes-Benz за същия месец е реализирал общо 8500 седана (от всички модели) на американския пазар, което показва, че и колите на германската марка отстъпват по популярност на най-масовия електромобил на Tesla. Резултатът на Mercedes, ако се добавят и кросоувърите, е около 20 000 бройки.
Дори американските марки - Ford и Chevrolet, нямат в гамата си модели, които да се продават по-добре от Model 3.
Що се касае до електрическите конкуренти - Chevrolet Bolt EV и Nissan Leaf, от тях през юли са реализирани само 2000 единици, което също показва колко силни са позициите на Model 3 на американския пазар в момента.