Електрическите автомобили все още не са готови за масовите пазари, а тяхното влияние върху околната среда не е изучено напълно. Това обяви президентът на японската компания Lexus – Йошихиро Сава, през Autocar.
Босът на производителя за премиум-автомобили допълни, че в Lexus усилено се работи върху развитието на всички видове силови агрегати, включително и електрически мотори и батерии. Компанията обаче няма да пусне модел на ток, докато окончателно не станат ясни предимствата за клиентите на този тип автомобили, както и приемуществата им за екологията.
„Чистите електромобили към момента изискват прекалено много време за зареждане. В същото време процесът по производството на батерии нанася сериозни вреди на околната среща. Трябва да се отчете и бъдещата им преработка, която също не е безвредна. Това е много по-сложен процес, отколкото всички ни обясняват. Трябва да бъдем честни и открити към случващото се с електромобилите, а не да заблуждаваме хората”, обясни Сава.
Според шефа на Lexus най-доброто решение към момента не са само електромоторите. Трябва внимателно да се прегледат всички варианти, в това число бензиновите двигатели и хибридите. Просто, в момента технологията за създаване на електромобили не е достатъчно напреднала и не може да се даде категоричен отговор на въпросите, които вълнуват хората.
По тези причини в Lexus хвърлят основни сили именно върху хибридните агрегати, които поволяват на автомобила достатъчно производителност, но в същото време икономистват гориво. Този вариант трябва да бъде преходен към преминаването от двигатели с вътрешно горене към електромотори.
Още новини от сектора на автомобилите четете в Automedia.bg!
преди 6 години Ти нали си много умен. Ей на мия чинии и съм предната ми кола беше Лексус, Ти си гледай там компютърния бизнес дето заместваш индийския съпорт, щото едва ли правиш друго, и си мисли, че си голямата работа. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Не позна, това което ми се иска е да има по малко неуки но за сметка на това гръмогласни индивиди... дреме ми ква кола караш... като не лъжеш, поне сподели по кво си специалист. :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Иска ти се да лъжа, но уви. Специалист съм в няколко високо-технологични области и хората се радват на това, което правя. Къде живея и с какво се занимавам, обаче не е важно. Не е важно дали си овчар или мениджър, важното е отношението към хората и дали си любознателен и отоврен за нови знания, а не ку-х и с голямо его. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Та въпроса е къв *** си... пловдивски, копанар ли си. .. абе някой ден ще се издадеш от кой трейлър парк пишеш. :) ... типичен емигрант си. :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Гаха, поне не ме е срам от произхода ми. Ти нито си казал от къде си, нито къде си емигрирал, нито специлаист по кво си. ...само се дуеш, и лъжеш.... и за това сега лъжеш, *** отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Ако искаш мога да ти покажа застраховката на мое име. Щото не съм някой видински ман-гал дет', кат' си купят 20 год. Ауди се снимат сякаш са си купили Бентли. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Докат не покажеш селфи с нея как я караш на някоя магистрала нема да ти повярвам че си се докосвал до подобна. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Всъщност предпоследната ми кола беше IS250 Business Pack. А ти си карай икаруса и не се обаждай. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Ясно, значи никога лексус. :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Неправилно е да се мисли че EV за лична употреба е зависим единствено от батериите.Много голям потенциал има в горивните клетки и суперкондензаторите. Когато там се осъществи малко по-сериозен пробив това ще промени сериозно всички параметри на EV. Това което се търси като начало във войната с вредните емисии е да не се отделя въглероден двуокис поне при ежедневното придвижване в големите градове. Това е един от най-големите замърсители в природата днес и задължително трябва да се изхвърли ДВГ от него. отговор Сигнализирай за неуместен коментар