Главният изпълнителен директор на Tesla Илон Мъск може да бъде отстранен от поста си през юни. Тогава акционерите на производителя на електромобили ще гласуват новата политика на компанията, която предвижда назначаването на независим изпълнителен директор, съобщава Bloomberg.
Предложението за смяна на Мъск идва от калифорниеца Джинг Цзао, който притежава 12 акции с право на глас. Той смята, че компанията трябва да провежда по-прагматична политика. Идеята му обаче засега среща съпротивата на Съвета на директорите, който дори публикува официално изявление.
„Управата на Tesla счита, че успехът на компанията в този момент не би бил възможен, ако тя се оглававя от друг човек, който не реализира характерния за Илон Мъск натиск в бизнеса. Смятаме, че за да може компанията да продължи да се развива по най-добрия начин, е най-добре тя да се управлява от Мъск, който продължава да заема длъжността си”, се казва в официално съобщение до медиите.
Въпреки това изявление е напълно възможно акционерите да гласуват за смяната на Мъск. Причината е, че Tesla все още не може да достигне предварително обявения план за производство на 2500 бройки от Model 3 на седмица. Освен това компанията продължава да трупа огромна загуба. Самият Мъск е начело на Tesla от 2004 г.
Още новини от автомобилната индустрия четете в Automedia.bg.
преди 6 години Мъск до видин няма да дойде, но виж, може в ресторанта който работиш да дойдем да пием по бира :):) че и да хапнем нещо, че да поработиш на машината малко :):) ... въпреки че ние само по 3 звезди ходиме ! а бълхар като теб там никога няма да го наемат отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Абе вие къде се слагате. Я питайте кухия да ви обясни. Той всяка вече си пие бирата с Мъск у некое видинско село. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Типична фалшива новина, няма смисъл да се коментира отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години на събирането на БАСКОМ в Бургас българския бизнес обсъждаше как да открадне поредните Еврофондове за дигитализация на Администрацията..... И това сте вие бизнесмените така ли ?!? После Императора "немал" собствен бизнес личало му ...... Бре бре бре отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Типични мисли на човек, който досега само се е възползвал от успехите на други хора, без никога да е имал собствен бизнес. ----------------------------мда само мнооо ше ви замола, щот бех в България за месец насекъде и видех със очи ама сичките бизнесмени с Q7, Cayene и т.н. и живеят у панелки на полуразпад, нема една асфалтирана улица ама една нема ... Бургас, Варна, София едно и също а у малките градове са в XV век. Начи само щи кааа първо асфалтираш улижите и гледаш да не паднат сградите аааа ПОСЛЕ вече некви си иновации ок ?? Щот Тесли не видех, а видеш кошници масово на х20г. тва видех в наща Бизнес Космополитна държава ..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години мда само дет нешо те немаше под статията дет ще Преустановят производството на Модел 3 .... аре хои яж нещо и после пак ела ама по-подготвен .... и стига сте агитирани за тая държавна компания, тоя горе е само репрезентант и държавата го сменя, толко ли сте проссти че не мое го схванете тва нешо не моа разбера ..... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Миналата година Тесла минаха 100 хиляди бройки, тази ще минат 200 хиляди и то при тези скромни производства на Модел 3 от 2.350 коли на седмица! Приходите им на годишна база растят с над 50%! И тази година ще е така! Имат предварителни записвания за над 400 хиляди бройки за Модел 3. Модел S се продава в повече бройки в Европа и САЩ от Мерцедес С Клас и БМВ 7 Серия, Дори и в Германия ги бият!Освен, че ви се иска да се фалира, по какво друго личи, че фирмата не просперира!?! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години И аз пак ще напиша. Цената на 1 акция на Тесла е 300 долара, а на Фолксваген 160E. Нямам как компания, която е в същия бизнес, с многократен потенциал и производителна мощност да струва 30% пъти по-малко. БМВ акция е 90Е. Това е точно пазарна треска без реално покритие. Импа е напълно прав. Тесла имаха невероятно предимство, но се оакаха мнооого яко. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Явно не разбираш, че млада иновативна компания която се опитва да пробие в една свръх-конкурентна среда може години наред да работи не за печалба, а само за пазарен дял. Ако успее - финансовите резултати ще дойдат след време. Не казвам, че стратегията ти е лоша - играй си на сигурно, печели малки проценти, но ако се целиш в големи пари, не пренебрегвай и големите рискове. Относно "могъщите компании" - дали изобщо щяха да инвестират в електрички, ако не съществуваше опасност да ги изметат от пазара? Дори само този принос на Tesla си струва. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Айде иде краят на сапунения балон наречен Мъск ... не може безкрайно да се разтягат локуми за милиарди . отговор Сигнализирай за неуместен коментар