Японската компания Toyota е убедителен лидер по продажби на световните пазари при отделните марки през първите два месеца на 2018 г., сочи статистиката на организацията за анализи на автомобилните пазари focus2move, цитирана от Automedia.bg.
За януари и февруари Toyota е продала 1 358 225 автомобила, което е с 2,9% повече от същия период за 2017 г. Интересното е, че само през февруари японците записват спад с цели 4,9%, като резултатът за този месец е 640 554 продажби. Втората позиция е за германската марка Volkswagen, която също е успяла да преодолее границата от милион продажби за първите два месеца на годината. При германците се отчита увеличение с 4,1%, като само за февруари то е 0,5%. В първата тройка попада и американският бранд Ford с 841 207 продажби (415 175 бройка само за февруари). Марката обаче записва спад и през двата месеца от годината в сравнение със същия период за 2017 г.