Най-успешният производител на премиум автомобили през последните 7 години - BMW Group, стартира отлично новата 2018 г. Концернът записа най-успешния януари в историята си, след като успя да продаде 169 538 автомобила от марките BMW, MINI и Rolls-Royce. Това е ръст от 3,8% в сравнение със същия месец на 2017 г.
„Осъществяваме най-мащабната моделна офанзива в историята на компанията и предложенията ни ще продължат да се увеличават в рамките на годината, като това ще се отразява на търговските ни резултати“, коментира Питър Нота, член на Борда на директорите на BMW AG, отговарящ за Продажби и марката BMW.
Топ-мениджърът допълни, че доставките до крайни клиенти на BMW 5-Series (версия седан) са увеличени с цели 40%. Двойно са скочили и продажбите на новото BMW 6-Series Gran Turismo. В концерна са убедени, че със стъпването на пазара на BMW X2, както и с увеличаване на предлаганите модификации на новото BMW X3, ще бъде записана нова рекордна година.
Баварците имат амбиции и при електромобилите и хибридите, където целта е постигането на 140 000 продажби за 2018 г. За януари ръстът на тези автомобили е 36,7%, след като през този месец 7155 клиенти от цял свят са получили своите нови коли. От тях около 25% са продадени в Скандинавия, а други 11% - във Великобритания и Ирландия.