Френският производител на автомобили Renault обещава да реализира 44% увеличение на продажбите до 2022 г., разширявайки автомобилната си гама за нововъзникващи пазари и присъствието си в сектора на хибридните и електрически автомобили, пише Ройтерс.
Очаква се Renault да расте по-бързо от Nissan според прогнозите на компанията в средносрочен план, възползвайки се от последните инвестиции в Иран, Индия и доброто представяне на руския пазар.
Renault планира да увеличи продажбите си до 5 млн. автомобила през 2022 г. в сравнение с 3,47 млн. превозни средства, продадени през миналата година. Компанията се стреми към 7% оперативен марж и приходи от 70 млрд. евро, цели, които бяха обявени през февруари.
Renault обещава още, че маржът ще остане над 5% през следващата година, а инвестициите в научноизследователска и развойна дейност ще достигнат 18 млрд. евро.
Алиансът Renault-Nissan-Mitsubishi миналия месец обяви цел за продажби от 14 млн.а превозни средства за 2022 г., за която двата японски производителя ще допринесат с 9 млн. превозни средства - увеличение от около 37% от общата им стойност през миналата година.