В корейската компания Hyundai считат увлечението на германските премиум марки BMW и Mercedes-Benz по съвременните електронни системи за „глупаво”. Това обяви Алберт Бирман, бивш директор на BMW M, който сега оглавява спортното подразделение на корейския производител.
„Ние нямаме пневматично окачване, активни стабилизатори или камери, „усещащи” пътя. Всичко това са глупости. Ние разполагаме със здрава платформа, тонове яка стомана (нищо че колите ни са по-тежки от тези на конкуренцията) и регулируеми амортисьори. Това е всичко, от което се нуждаем, за да направим добър автомобил”, обясни Бирман.
Според топ мениджъра многото технологии в луксозния сегмент са маркетинг и повод за шум в медиите. Бирман е категоричен, че повечето от тях са ненадеждни, лесно се чупят и създават огромни проблеми на купувачите.
В Hyundai са на мнение, че вместо върху електрониката производителите трябва да се съсредоточат върху прости, но надеждни технологии. Бирман посочва, че преди да стигнат до серийно производство, автомобилите на марката му изминават близо 50 000 км на различни тестови трасета - нещо, което никой друг производител, с изключение на Ferrari и Porsche, не прави.
В средата на септември Hyundai разкри новия си луксозен модел Genesis G70, който трябва да конкурира 3 серия на BMW, C класа на Mercedes и Audi A4.