Представянето на напълно новия електромобил на Chevrolet Bolt донесе много похвали за марката на General Motors. Но последните анализи на пазара в САЩ показват, че ако търсенето на електромобили не нарасне бързо, Bolt може да носи загуба от по 9000 долара на кола за GM. Което е все пак по-добре от онези 10 000 долара, които FIAT губи от всеки електрически 500, който продава в северноамериканската държава.
Според анализаторите сериозна част от тези загуби се дължат на законодателството в някои щати, което казва, че ако един производител иска да продава коли там, то трябва да предлага и возила с нулеви вредни емисии. Това първо беше въведено в Калифорния, след което още девет щата поеха по този път, включително Ню Йорк и Ню Джърси. А в САЩ по тези правила автомобили продават 10 компании, сред които са Chevrolet, KIA и FIAT.
Но за разлика от FIAT 500е Bolt ще се продава във всички щати, така че шансът загубите от него да намалеят бързо, е по-голям. Електромобилът излиза на американския пазар с пробег от 238 мили с едно зареждане или малко над 380 километра, а цената му е 37 500 долара, от които обаче клиентът може да извади 10 000 долара под формата на данъчни и други облекчения. Chevrolet вече предлага Bolt и на лизинг, като при най-изгодната схема клиентът плаща по 309 долара на месец, при това без първоначална вноска.За Chevrolet Bolt е баласт между електромобилите, които все още не носят печалби, и хипер печелившите пикапи и SUV модели. В компанията се надяват, че електромобилът ще привлече по-млади и екологично ориентирани клиенти.